Total Pageviews

Monday 16 May 2016

MENENTUKAN JAWATAN YANG SAYA AKAN JALANKAN (Sambungan 1): Riwayat Hidup Seorang Anak Kampung Lambor Kiri, Parit, Perak:

     Ia terus cadangkan saya diberi jawatan sebagai Penyimpan Kewangan (Bendahari) dan saya terus bersetuju menerimanya tetapi saya terus jelaskan iaitu saya tidak bertanggung jawab atau bersangkut paut dengan perkara pentadbiran (Administration) cawangan itu dan saya cuma mengelolakan kewangan saja. Engku Yang DiPertua itu berkehendakkan saya jua mengelolakan semua perkara yang berkaitan dengan cawangan itu.
     Selepas perundingan dengan panjang lebar saya ditugaslan sebagai Setiausaha Majlis Ugama Islam dan Adat Melayu Fund yang ditubuhkan dibawah Jadual 13 Undang-Undang Negeri Perak 6/1951 dan saya diberikan tugas dan bertanggung jawab sebagaimana yang telah terdahulu disebutkan


bersambung

 Haji Mohd Yaakob bin Haji Abas Al-Lamborri 
HAK CIPTA TERPELIHARA


Catatan:

Entry - 230

No comments:

Post a Comment