Total Pageviews

Monday 11 April 2016

??? (Sambungan 9): Riwayat Hidup Seorang Anak Kampung Lambor Kiri, Parit, Perak:


     Lagi pun saya percaya yang saya akan berkhidmat didalam satu jabatan kerajaan Pejabat Ugama Islam ia-itu ugama yang saya anuti yang saya fikir tetap sekali akan berkhidmat adil kepada saya kerana didalam masa perkhidmatan saya di pejabat kerajaan yang lain selama 37 tahun sebelum besara saya telah bekerja bersama dengan pegawai dan kaki tangan daripada bangsa dan warna kulit yang berlainan ugama maka saya dapati mereka itu pun amat bertimbang rasa kepada saya, yang saya boleh sebutkan diantaranya:-  


bersambung


 Haji Mohd Yaakob bin Haji Abas Al-Lamborri 
HAK CIPTA TERPELIHARA


Catatan:

??? : Bab ini dijumpai tidak mempunyai tajuk.

Entry - 225

No comments:

Post a Comment