Total Pageviews

Monday 23 February 2015

BERTUGAS DI JABATAN PELARAJAN NEGERI PERAK (Sambungan 9): Riwayat Hidup Seorang Anak Kampung Lambor Kiri, Parit, Perak:

      Saya dapati ada sekolah-sekolah itu pula yang tidak menyimpan kira-kira wang langsung atau menyimpan kira-kira yang tidak sempurna.  Selepas satu-satu lawatan saya beri satu penyata kepada tuan Nazir Agung dan selepas itu tidaklah saya tahu apa-apa langkah diambilnya tetapi terkadang-kadang ada ternampak ia memanggil ketua sekolah itu ke pejabatnya, sama ada fasal itu atau perkara lain tidaklah saya tahu - keadaan ini ialah semasa saya berkhidmat di situ tempoh hari, tetapi tidaklah saya tahu keadaanya dimasa ini.    
bersambung 

Haji Mohd Yaakob bin Haji Abas Al-Lamborri 
HAK CIPTA TERPELIHARA

No comments:

Post a Comment